Πέμπτη, 21 Οκτωβρίου 2010

Φιλοξενούν στην μπουτίκ της Via Spiga νέους, πολλά υποσχόμενους σχεδιαστές

Οι Domenico Dolce και Stefano Gabbana, προσθέτοντας στην μπουτίκ με αξεσουάρ τους στη Via Spiga του Μιλάνου συλλογές prêt- a- porter νέων, διεθνών σχεδιαστών, μετατράπηκαν απευθείας σε προστάτες των νέων δημιουργών αλλά και σε πρωτοπόρους retailers. Το σχεδιαστικό δίδυμο, που φέτος γιόρτασε 25 χρόνια συνεργασίας, επέλεξε δημιουργίες μικρότερων brands (όπως οι Sophie Theallet, Peter Jensen, Elisa Palomino, Fausto Puglisi, και Heather Williams), που θα πωλούνται στον ίδιο χώρο με τα παπούτσια και τις τσάντες του οίκου Dolce & Gabbana, σε μία κίνηση που σίγουρα θα προσελκύσει νέες ομάδες πελατών στο κατάστημα τους. Το W μίλησε με τους Domenico και Stefano για την πρόσφατη αλλαγή στα επαγγελματικά τους δεδομένα.



Που βρίσκεστε αυτή τη στιγμή;
Domenico Dolce: Στο γραφείο μας, στη Via San Damiano 7.

Η εταιρεία σας έχει μία σημαντική επέτειο φέτος. Ποιο είναι το μυστικό για μία επιτυχημένη συνεργασία που μετράει 25 χρόνια;
Stefano Gabbana: Ο διάλογος, ο αλληλοσεβασμός και το γεγονός ότι έχουμε κοινές αξίες.

Τι περιμένετε από τα επόμενα 25 χρόνια;
DD: Στην επαγγελματική μας ζωή θα θέλαμε να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε το έργο μας. Στην προσωπική μας ζωή, θα θέλαμε πολύ περισσότερο χρόνο για τους εαυτούς μας.

Ποιες ήταν οι σκέψεις σας πίσω από την μετατροπή της μπουτίκ σας των αξεσουάρ σε χώρο πώλησης πολλών, διαφορετικών σχεδιαστών;
DD: Έχουμε υπάρξει νέοι, και γνωρίζουμε πολύ καλά ότι στην αρχή της καριέρας του, κάθε designer χρειάζεται μία ευκαιρία να αναδειχτεί. Κάποιος μας έδωσε αυτή την ευκαιρία και θέλαμε να την επιστρέψουμε, προσφέροντας την σε νέους σχεδιαστές. Πιστεύουμε πραγματικά ότι οι καταξιωμένοι σχεδιαστές πρέπει να δίνουν στους ανερχόμενους την ευκαιρία να δείξουν την αξία τους.

Από την οπτική των νέων σχεδιαστών, η χρονική στιγμή δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερη.
SG: Είχαμε την ιδέα, και μας άρεσε τόσο πολύ που δεν θέλαμε να περιμένουμε την πιο «κατάλληλη στιγμή». Όταν αποφασίζουμε ότι θέλουμε να κάνουμε κάτι δεν το σκεφτόμαστε πολύ, δρούμε ενστικτωδώς. Αν έχουμε μία ιδέα προσπαθούμε να την συζητήσουμε και μετά βλέπουμε αν θα λειτουργήσει.

Γιατί είναι σημαντικό για εσάς να βοηθήσετε ανερχόμενους σχεδιαστές;

DD: Πριν από είκοσι πέντε χρόνια ήμαστε κι εμείς νέοι σχεδιαστές και ψάχναμε για ευκαιρίες να δείξουμε τις δημιουργίες μας. Με αυτό το project θέλουμε να επιστρέψουμε την ευκαιρία που μας δόθηκε πριν από είκοσι πέντε χρόνια.




Θα σκεφτόσασταν ποτέ να συνεργαστείτε με κάποιον από αυτούς;

SG: Στο μέλλον μπορεί να τύχει να συνεργαστούμε δημιουργικά με κάποιους από αυτούς

Πιστεύετε ότι η μπουτίκ αντικατοπτρίζει τον τρόπο που ψωνίζει ο καταναλωτής αυτές τις μέρες;

SG: Απόλυτα. Οι πελάτες είναι πολύ απαιτητικοί και πολύ καλά ενημερωμένοι. Χάρη στις νέες τεχνολογίες είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τι συμβαίνει σε κάθε σημείο του κόσμου και η μόδα δεν αποτελεί εξαίρεση. Έτσι, οι πελάτες είναι περίεργοι και πάντα ψάχνουν για κάτι καινούργιο. Αλλά πάνω απ’ όλα αυτό που αναζητούν είναι ποιότητα και καινοτομίες.

Πως προσεγγίζετε την αγοραστική διαδικασία;
DD: Ζητήσαμε από τους πελάτες μας να διαλέξουν οι ίδιοι κομμάτια από τις συλλογές των νέων σχεδιαστών. Τους ζητήσαμε να σκεφτούν με βάση δύο παράγοντες: (Πρώτα) τον εμπορικό, γιατί περισσότερο από προστάτες ή ευεργέτες θέλουμε να θεωρούμαστε σχεδιαστές που με βάση την εμπειρία και τη διορατικότητα τους στηρίζουν νέα ταλέντα που θα εκπροσωπούν τον χώρο της μόδας στο μέλλον. (Σε δεύτερη φάση), ζητήσαμε και από τους ίδιους τους σχεδιαστές να επιλέξουν τα αγαπημένα τους κομμάτια από τις συλλογές τους. Στην αρχή της καριέρας του, είναι σημαντικό να ξέρει κανείς ποια είναι τα πιο αντιπροσωπευτικά του κομμάτια.

Πόσο συχνά θα εναλλάσσονται οι σχεδιαστές;

SG: Θα γίνονται αλλαγές, αλλά με κάποιους από αυτούς πιθανότατα θα αποκτήσουμε μακροχρόνιες συνεργασίες. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα συνεχίσουμε να εντοπίζουμε νέα ταλέντα.

Έχετε δηλώσει ότι επιθυμείτε το κατάστημα σας να είναι μέρος όπου οι άνθρωποι περνάνε τον χρόνο τους και χαλαρώνουν. Οι επισκέπτες θα σας βρουν ποτέ εκεί;

DD: Φυσικά. Επισκεπτόμαστε συχνά τις μπουτίκ μας. Για shopping πάμε στην αντρική μας μπουτίκ στην Corso Venezia. Και μας αρέσει πολύ να επισκεπτόμαστε τις υπόλοιπες όταν βρισκόμαστε στο Μιλάνο αλλά και όταν ταξιδεύουμε στο εξωτερικό, ώστε να νιώθουμε την ατμόσφαιρα που επικρατεί και να έχουμε επαφή με τους πελάτες μας. Μαθαίνουμε πολλά απ’ αυτούς.

stylista.gr

0 απόψεις:

Δημοσίευση σχολίου

Πες την άποψη σου....

Πες Τα!

Απλά εύκολα και ανώδυνα...
Όνομα: Το όνομα σου ή ότι άλλο θέλεις...
email/url: ΑΝ έχεις κάποιο ιστότοπο ή θέλεις να βάλεις το e-mail σου.
Μήνυμα: Γράψε ότι θες..
Για smilies πάτα το "εικονίδια" και επέλεξε τη φατσούλα που θες!!

All Time Favorites..

Blog Archive

Ψαχτήρι...

Birdi Birdi Blog Feed

back to top