Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Την αγάπαω!Είναι αυθεντική καλλιτεχνικά,έχει ψυχή,εχεί φωνή ("έχει τις χάρες όλες, λουλούδια μου προσέφερε βασιλικούς και βίολες" που λέει και ο Μποστ)είναι Ελληνίδα(και δεν μιλάω για υπηκοότητα),είναι εδώ και 40 χρόνια...με τις κεραίες της τεντωμένες να λύνει και να δένει τις καρδιές μας.



Είναι η Χάρουλα Αλεξίου...και όπως έλεγε και η Γερασιμίδου στους "Δύο Ξένους" άνθρωπος που δεν ακούει Χαρούλα δεν είναι καλός άνθρωπος...
Δεν θα μιλήσω(τουλάχιστον τώρα) για την ζωή της και το έργο της.Απλά, με αφορμή την συναυλία της στο θέατρο Πέτρας την Τρίτη 14/09 σκέφτηκα να δω, εάν μπορώ να ξεχωρίσω 10 αγαπήμενα τραγούδια.Αλήθεια ήταν δύσκολο...έβγαλα πολλά τα όποια ίσως να ήταν αγαπήμενα γιατί μου θύμιζαν προσωπικές αγαπημένες στιγμές....και κράτησα τις "αντικειμενικές αξίες".Τραγούδια αναλιώτα(και ατελειώτα) που δεν βαριέσαι να τα ακους!Πολλά απο αυτά έχουν κλείσει τα τριάντα τους χρόνια!Τραγούδια του '70 και του '80,δήλαδη όχι δεν είχα γεννηθεί...δεν ήμουν ούτε καν υποψία στο μυαλό των γονιών μου,και που όμως την Τρίτη ανυπομονούσα να ακούσω και να τα τραγουδήσω...λες και ήταν τα hit summer 2010!
Και δεν είμαι και πολύ του έντεχνου....όχι δεν θα το έλεγα...αλλά η Χαρούλα είνα Χαρούλα...σταθερή αξία στις μουσικές μας επιλογές...
Λοιπόν...δείτε και πείτε μου.....

10)ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ 1995
Album:"Οδός Νεφέλης 88"
Στίχοι:Χ.Αλεξίου
Μουσική:Χ.Αλεξίου
Πρώτη Εκτέλεση:Χ.Αλεξίου

Είναι αλλιώτικη η σιωπή χωρίς παρέα...

09)ΟΛΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΟΙ ΚΥΡΙΑΚΕΣ 1977
Album: "23 Τραγούδια"
Στίχοι:Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μουσική:Χρήστος Νικολόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου

Όλες του κόσμου οι Κυριακές
λάμπουν στο πρόσωπό σου...

08)ΜΕΓΑΛΩΣΑ 2009
Album: "Η Αγάπη θα σε βρεί όπου και να 'σαι"
Στίχοι:Χ.Αλεξίου
Μουσική:Χ.Αλεξίου
Πρώτη Εκτέλεση:Χ.Αλεξίου

Πάντα γι` άλλους μιλάμε έτσι δεν πονάμε έτσι ξεχνάμε

07)ΜΑΓΙΣΣΑ 1992
Αlbum: "Δι'ευχών"
Στίχοι:Λ.Νικολακοπούλου
Μουσική:Ν.Αντύπας
Πρώτη Εκτέλεση:Χ.Αλεξίου

πολεμώ κι οι πολλοί
πολεμούν την άκρη μου

06)ΟΥΖΟ ΟΤΑΝ ΠΙΕΙΣ 1977
Album: "23 Τραγούδια"
Στίχοι:Σ.Ιωαννίδης
Μουσική:Α.Σαββίδης
Πρώτη Εκτέλεση: -

Ούζο όταν πιεις
γίνεσαι ευθύς
βασιλιάς δικτάτορας, Θεός και κοσμοκράτορας

05)ΜΙΝΟΡΑΚΙ 1995
Album:"Οδός Νεφέλης 88"
Στίχοι:Χ.Αλεξίου
Μουσική:Χ.Αλεξίου
Πρώτη Εκτέλεση:Χ.Αλεξίου

Γιατί σε θέλω...
04)ΘΕΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ 1997
Album:"Ένα φιλί του κόσμου"
Στίχοι:Λ.Νικολακοπούλου
Μουσική:Goran Bregovic
Πρώτη Εκτέλεση:Α.Πρωτοψάλτη

Θεός αν είναι στις φλόγες να καείςκι απ' το δάκρυ μου φωτιά να πιειςδεν μπορείς μια ζωή καρδιά να συγχωρείς

03)ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ 1984
Album:"Εμφύλιος 'Ερωτας"
Στίχοι: Λ.Χαψιάδης
Μουσική: Χ.Νικολόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Χ.Αλεξίου

Μία είναι η ουσία:δεν υπάρχει αθανασία



02)Η ΝΥΧΤΑ ΜΕ ΤΑ ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ 1994
Album:"Εϊ"
Στίχοι:Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μουσική:Νίκος Αντύπας
Πρώτη εκτέλεση:Χαρούλα Αλεξίου

μη σε χάσω γιατί χάθηκα



01)ΜΙΑ ΠΙΣΤΑ ΑΠΟ ΦΩΣΦΟΡΟ1990
Album:"Κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια"
Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου


Όνειρα - όνειραφλόγες μακρινές μουΤου φευγιού μου όνειρακι άγνωστες φωνές μου



Φυσικά,παραλέιπουμε πολλά ακόμα διαμάντια όπως
¨Το τανγκό της Νεφέλης", "Η μπαλάντα της Ιφιγένειας" (αυτοβιογραφικό τραγούδι), "Φεύγω", "Πάτωμα", "Απόψε θέλω να πιω", "Φαντάρος", "Γκαρσόνα" κ.λ.πΓια να μην συζητήσουμε για συνεργασίες με Νικόλα Άσιμο 'Παπάκι' και με ΟΠΑ "Μες τα δυό της μάτια"... Αγαπημένη Χαρούλα....

2 απόψεις:

Τσούγδω είπε...

Πραγματικά θεωρώ πως είναι άθλος να καταφέρεις να διαλέξεις τα 10 αγαπημένα τραγούδια της Χαρούλας και μάλιστα να τα ιεραρχήσεις. Έχω προσπαθήσει κι εγώ να το κάνω, αλλά δεν τα κατάφερα. Σίγουρα όμως θα έβαζα στη 10αδα τις ""13φωτιές και "τα Καρέλια"...

Με τη Χαρούλα συμβαίνει το εξής: την παραδέχονται, την αγαπάνε και την ακούνε χεβιμεταλλάδες, ροκάδες, ανθρωποι που αγαπούν το mainstream, τα μπουζούκια και άνθρωποι που δηλώνουν πως δεν ακούνε ελληνική μουσική. Αυτό μόνο η Χαρούλα το έχει κατορθώσει και ίσως μόνο η Χαρούλα να το αξίζει.

Δεν ξέρω αλλά αυτή τη γυναίκα την έχω θεοποιήσει μέσα μου και νιώθω πως έχω την ανάγκη να την ακούω σε καθημερινή βάση, με γεμίζει απίστευτα πολύ!

Birdi Birdi είπε...

Ότι είναι άθλος θα συμφωνήσω μαζί σου.Αν και προσπάθησα έχω αφήσει πολλά απ'έξω!Πάρα πολλά...Συνέπως αν κάποιος τα καταφέρει να βάλει 10 τραγούδια και να τα ιεραρχήσει,ναι,θα είναι άθλος...δυστυχώς έμεινα στην προσπάθεια!

Συμφωνώ πως Χαρούλα μπορεί ο όποιοσδηποτε να σου πει ότι ακούει ή τουλάχιστον πως υπάρχει ένα κομμάτι της που του αρέσει πραγματικά!Κι αυτό είναι που την κάνει τόσο ξεχωριστή και τόσο σημαντική στην μουσική σκηνή.

Η αλήθεια είναι ότι δεν την ακούω αυστηρά σε καθημερινή βάση...αλλά υπάρχουν μέρες που επιβάλουν και απαιτούν μόνο Αλεξίου!Δεν είναι μια τραγουδιστρία της ελληνικής μουσικής...είναι ένα είδος(απο μόνη της) ελληνικής μουσικής!


Σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου! :)

Δημοσίευση σχολίου

Πες την άποψη σου....

Πες Τα!

Απλά εύκολα και ανώδυνα...
Όνομα: Το όνομα σου ή ότι άλλο θέλεις...
email/url: ΑΝ έχεις κάποιο ιστότοπο ή θέλεις να βάλεις το e-mail σου.
Μήνυμα: Γράψε ότι θες..
Για smilies πάτα το "εικονίδια" και επέλεξε τη φατσούλα που θες!!

All Time Favorites..

Blog Archive

Ψαχτήρι...

Birdi Birdi Blog Feed