Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010



Με κοιτάζετα και νιώθετε υπερηφάνεια.Αυτό μου προκαλεί μεγάλη απορία.Δεν με φτιάξατε εσείς, με έφτιαξαν ο Ικτίνος,ο Καλλικράτης και μερικές χιλιάδες δούλοι.Εσείς φτιάξατε το "babis vovos Atrina" και το κέντρο Ραδιοτηλεόρασης του ΟΑΚΑ.Θα έπρεπε να με κοιτάζετε και να ντρέπεστε.

  • Πράγματι, ήμασταν συμμαθητές με την Zωzώ Σαμπουτζάκη.
  • Δεν θα'λεγα ότι είμαι το ομορφότερο κτήριο του κόσμου.Δεν θα'λέγα ότι είμαι κτίριο καθώς δεν έχω ταβάνι.

  • Έχω γεράσει το παραδέχομαι.Κάποτε είχα τοίχους,αγάλματα,χρώματα.Τα χρόνια με έχουν φθείρει.Η ζημιά είναι μη αναστρέψιμη.Οπότε αναρωτιέμαι τι κάνουν αυτοί οι ταλαίπωροι στις σκαλωσιές τόσο καιρό.Είναι σαν να προσπαθείς να κάνεις μπότοξ στον Ρόμπερτ Ρέντφορντ.Δεν γίνεται.

  • Όλα καλά, αλλά εκνευρίζομαι όταν ακούω πως είμαι το σύμβολο του "μέτρου".Ποιου μέτρου?Είμαι χτισμένος στο καλύτερο οικόπεδο της πόλης,με την Αθήνα πιάτο,πιο μεγάλος κι απ'το σπίτι της Αγγελοπούλου, με τα καλύετρα μάρμαρα και φαίνομαι απο παντού - δεν μπορείς να με πεις διακριτικό.Ποιο μέτρο?

  • Ξέρετε ότι ο Φειδίας κατηγορήθηκε ότι έφαγε κάμποσο από τον έναν τόνο χρυσάφι που έπρεπε να χρησιμοποιηθεί για το άγαλμα της Αθηνάς?Μερικά πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ.

  • Ήταν μεγάλο νούμερο ο Φειδίας.Στην ασπίδα της Αθηνάς είχε βάλει τη φάτσα του, ο αθεόφοβος, να παλεύει με τον Περικλή.Ήταν ο babis vovos της εποχής - αλλά ταλαντούχος.

  • Ο μαλάκας ο Μοροζίνι με τίναξε στον αέρα, ο πούστης ο Έλγιν μου έγδαρε όλα τα στολίδια, αλλά η χειρότερη συμφορά που με έχει βρει τόσους αιώνες είστε εσείς.Γαμώ τα αυτοκινητά σας, γαμώ.

  • Πήρα το όνομα μου από τις εκατοντάδες παρθένες που συναρθροίζονταν στον προναό μου.Δεν ξέρω αν πιάσατε το υπονοούμενο.

  • Έχω υπάρξει ναός της Αθηνάς,όρθοδοξη και καθολική εκκλησία, τζαμί, φρούριο,πυριτιδαποθήκη, ένα σωρό πράγματα.Τώρα είναι καλύτερα:δεν κάνω τίποτα, κανείς δεν περιμένει τίποτα απο έμενα, απλώς στέκομαι και δείχνω όμορφος, και ο κόσμος δεν παύει να ασχολείται μαζί μου.Κάτι σαν την Πάρις Χίλτον της αρχιτεκτονικής.

  • Το Μάτσου Πίτσου έχει ανα μφίβολα γοητεία.Το Σινικό Τείχος μου αρέσει επίσης.Και ο νεαρός, ο Πύργος του Αίφελ, έχει μια φινέτσα όπωσδήποτε.Αυτές που δεν μπορώ να χωνέχω είναι οι κωλόγριες οι πυραμίδες.Πέτρες η μία πάνω στην άλλη είναι.Ένα πιτσιρίκι μπορεί να φτιάξει με Jenga κάτι πιο ενδιαφέρον αρχιτεκτονικά απο τις πυραμίδες.

  • Γιατί είμαι ακόμα εδώ?Γιατι δεν φεύγω?Γιατι δεν γκρεμίζομαι να ησυχάσω?Είναι θέλημα Θεού προφανώς!Τόσα χρόνια, τόσοι πόλεμοι, τόσοι σεισμοί, κάποιος λόγος πρέπει να υπάρχει που εξακολουθώ να στέκομαι εδώ.όταν τον μάθω, θα σας τον πω.


Θοδωρής Γεωργακόπουλος.Nitro.

0 απόψεις:

Δημοσίευση σχολίου

Πες την άποψη σου....

Πες Τα!

Απλά εύκολα και ανώδυνα...
Όνομα: Το όνομα σου ή ότι άλλο θέλεις...
email/url: ΑΝ έχεις κάποιο ιστότοπο ή θέλεις να βάλεις το e-mail σου.
Μήνυμα: Γράψε ότι θες..
Για smilies πάτα το "εικονίδια" και επέλεξε τη φατσούλα που θες!!

All Time Favorites..

Blog Archive

Ψαχτήρι...

Birdi Birdi Blog Feed