Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011
Βρετανίδα φοιτήτρια έβγαλε σε πλειστηριασμό το κορμί της για να πληρώσει τα δίδακτρα της σχολής.

«Πωλείται η παρθενιά μου» , δημοσίευσε στη δημοφιλή ιστοσελίδα, «TheStudentRooms», διευκρινίζοντας: «Είμαι μια πρωτοετής, φτωχή φοιτήτρια. Η οικογένεια μου δεν είναι εύπορη και θα ήθελα τα χρήματα για να μπορέσω να σπουδάσω, να έχω περισσότερες επιλογές στη ζωή μου».

Η νεαρή κοπέλα δίνει και πληροφορίες για τις αναλογίες της. «Είμαι μια λεπτή ξανθιά με περιφέρεια 32 DD».


Πολλοί είναι εκείνοι που της απάντησαν. Άλλοι για να την παροτρύνουν και άλλοι να την αποτρέψουν να κάνει κάτι τέτοιο.

«Σε προτρέπω να το κανείς. Με το σώμα μας μπορούμε να κερδίζουμε, αν δεν έχουμε συναισθηματικούς ενδοιασμούς. Να ξέρεις ότι κάτι τέτοιο θα σου αποφέρει τουλάχιστον δυο χιλιάδες λίρες», την παρότρυνε κάποιος.

Κάποιος άλλος την απέτρεψε γράφοντας. «Αν έχετε έστω και λίγο αυτοσεβασμό δεν θα το κάνετε. Μπορεί να είστε φτωχή ωστόσο δεν σημαίνει ότι πρέπει να καταφύγετε σε τέτοιες ακρότητες. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κερδίσουμε  χρήματα απλά πρέπει να κοπιάζουμε και να εργαστούμε».

Πάντως ήδη η φοιτήτρια,  έχει λάβει 92 προτάσεις και η δημοπρασία συνεχίζεται…

0 απόψεις:

Δημοσίευση σχολίου

Πες την άποψη σου....

Πες Τα!

Απλά εύκολα και ανώδυνα...
Όνομα: Το όνομα σου ή ότι άλλο θέλεις...
email/url: ΑΝ έχεις κάποιο ιστότοπο ή θέλεις να βάλεις το e-mail σου.
Μήνυμα: Γράψε ότι θες..
Για smilies πάτα το "εικονίδια" και επέλεξε τη φατσούλα που θες!!

All Time Favorites..

Blog Archive

Ψαχτήρι...

Birdi Birdi Blog Feed