Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

"Τον Ηλία δεν μπορώ να τον δω ως μάνατζερ, γιατί τον ξέρω από μικρό παιδί"


Ο Θεοχάρης Ιωαννίδης μίλησε για το τραγούδι, το θέατρο, τη σχέση του με τον Ηλία Ψινάκη αλλά και για τη Eurovision.
Μιλώντας, αρχικά για τη συνεργασία του με τον Ηλία Ψινάκη, ο Θεοχάρης ανέφερε σε συνέντευξή του στο περιοδικό “ΛΟΙΠΟΝ”, ότι γνωρίζονται χρόνια και έχουν μια οικογενειακή σχέση. “Τον Ηλία δεν μπορώ να τον δω ως μάνατζερ, γιατί τον ξέρω από μικρό παιδί – είναι οικογενειακή κατάσταση. . είναι οικογενειακή κατάσταση. Έχουμε περάσει από πολλές φάσεις. Ως παιδί μάλιστα δεν τον συμπαθούσα, ιδιαίτερα με το χωρισμό των γονιών μου είχαμε κόντρα. Είχε πάρει το μέρος της μάνας μου τότε. Όταν όμως ήρθα στην Ελλάδα, πριν από δυόμισι χρόνια, ο Ηλίας μου στάθηκε πάρα πολύ – κυρίως ψυχολογικά. Απ’ ό,τι φαίνεται τώρα και επαγγελματικά είναι μια βοήθεια, αλλά κυρίως σημαίνει πολλά να τον έχω δίπλα μου ως άνθρωπο και ως φίλο”, υπογράμμισε.
Στην ερώτηση αν τον ψήφισε, ο νεαρός τραγουδιστής απάντησε θετικά. “Ναι, τον ψήφισα. Είναι ο άνθρωπος που σπάει τον ξύλινο λόγο, το κατεστημένο, που δεν έχει να βγάλει “ζουμί” από αυτή την κατάσταση, δεν έχει να κερδίσει τίποτα, παρά μόνο να χάσει ενέργεια. Το κάνει από αγάπη και γι’ αυτό τον γουστάρω και τον ψήφισα. Αλλιώς δεν θα το έκανα, κι ας είναι δικός μου άνθρωπος. Ο κόσμος έχει ένστικτο γι’ αυτό βγήκε πρώτος σε ψήφους, κάτι που δεν περίμενε ούτε ο ίδιος. Συγκινήθηκε τρομερά”, τόνισε.
Τι συμβουλέυει, όμως, ο Θεοχάρης τον Ηλία;
“Έχουμε συζητήσει πολύ για τις διαπροσωπικές του σχέσεις, με τους φίλους του και βέβαια για τη δουλειά του. Γιατί όχι; Στο χώρο της πολιτικής που μπήκε είχαμε να του πούμε πολλά ως οικογένεια, όχι μόνο εγώ. Γεννήθηκα μέσα στην πολιτική, δυστυχώς για μένα. Προέρχομαι από γονείς διπλωμάτες και όταν επιστρέψαμε στην Ελλάδα, πολιτεύτηκε ο πατέρας μου. Υπήρξε γενικός γραμματέας του υπουργείου Μακεδονίας-Θράκης και από τα ιδρυτικά μέλη του ΠΑΣΟΚ, με τον Παπανδρέου, τον Παπούλια... Ταξιδέψαμε πολύ ως οικογένεια λόγω της πολιτικής, υποφέραμε λόγω της πολιτικής, “φάγαμε” πολλές σφαλιάρες. Ζήσαμε και τα καλά και τα άσχημα της ζωής ενός πολιτικού. Ο Ηλίας ακούει και δεν επιβάλλει την άποψή του σε πράγματα και καταστάσεις που δεν ξέρει. Ο τρόπος που χειρίζεται τις καταστάσεις θα ήταν πολύ καλό πρότυπο γενικότερα”, σημείωσε χαρακτηριστικά.
Όσον, αφορά τη Eurovision, ο γνωστός τραγουδιστής είπε πως δε του έχει γίνει ακόμη πρόταση, αλλά θα ήθελε πολύ να πάει. “Δεν μου έχει γίνει πρόταση, απλώς μια γνώμη εκφράστηκε. Πιστεύω ότι δεν είμαι καθόλου έτοιμος, δεν έχω την εμπειρία για κάτι τέτοιο. Βέβαια, σε ανθρώπους όπως ο Τζώνυ Καλημέρης, ο Ηλίας Ψινάκης και ο Φωκάς Ευαγγελινός, οι οποίοι είναι “dream team” στη Eurovision, ποιος είμαι εγώ να τους πω: “Κάνετε λάθος”. Από την άλλη, δεν θα το απέρριπτα, θα γούσταρα να το κάνω. Σε ποιον δεν αρέσει να εκπροσωπήσει τη χώρα του;”, ανέφερε.

0 απόψεις:

Δημοσίευση σχολίου

Πες την άποψη σου....

Πες Τα!

Απλά εύκολα και ανώδυνα...
Όνομα: Το όνομα σου ή ότι άλλο θέλεις...
email/url: ΑΝ έχεις κάποιο ιστότοπο ή θέλεις να βάλεις το e-mail σου.
Μήνυμα: Γράψε ότι θες..
Για smilies πάτα το "εικονίδια" και επέλεξε τη φατσούλα που θες!!

All Time Favorites..

Blog Archive

Ψαχτήρι...

Birdi Birdi Blog Feed