Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011
Με την Ζέτα Μακρυπούλια τα βάζει σε συνέντευξή του ο Χρήστος Λούλης, αμφισβητώντας το υποκριτικό της ταλέντο! Μετά τον Γεράσιμο Γεννατά, ο γνωστός ηθοποιός γίνεται ο δεύτερος που ξεκαθαρίζει ότι δεν την θεωρεί συνάδερφό του, ενώ -για να μην τον πούμε και κακιασμένο- αποκαλύπτει πτυχές της προσωπικής του ζωής.

 «Έχω παίξει σε παραστάσεις και σίριαλ με ερασιτέχνες, με τεχνικούς που έκαναν μια σκηνή, με ένα παιδί και με ένα σκυλί. Τι σημαίνει αυτό; Ότι είναι ηθοποιοί;», λέει στο περιοδικό «Εγώ Weekly» ο Χρήστος, προσθέτοντας πως η ύπαρξη μιας Ζέτας Μακρυπούλια είναι αναγκαία στη showbiz.
Αν και δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να παίξει σε σίριαλ με την ξανθιά, για την οποία τονίζει πως είναι πρώην μοντέλο, ο ηθοποιός επισημαίνει: «είναι μια όμορφη γυναίκα, την οποία την ξέρει ο κόσμος εδώ και πολλά χρόνια, είναι πολύ χαριτωμένη και κάνει αυτό που κάνει μια χαρά. Δεν κάνουμε, όμως, το ίδιο πράγμα».

Ο ίδιος διαχωρίζει επίσης την ομορφιά από το πνεύμα, λέγοντας πως η πρώτη μπορεί να σου ανοίγει πόρτες, ωστόσο, το δεύτερο είναι εκείνο που σε πάει πιο βαθιά. Πάντως, όπως αναφέρει, υπήρξε περίοδος που τον ένοιαζε μόνο να αρέσει!

Παράλληλα, ο Χρήστος ξεκαθαρίζει πως δεν θα έπαιζε σε καθημερινά σειρά όπως «Τα Μυστικά της Εδέμ»: «δεν μου αρέσει αυτό που βλέπω, οπότε τι να πάω να κάνω εκεί;», διερωτάται και παραδέχεται πως κάποια στιγμή πήρε μέρος σε σειρά μόνο και μόνο για τα χρήματα.

Αυτό τον καιρό, ο μισθός του κυμαίνεται στα 1.000 ευρώ, σύμφωνα με όσα λέει για τους ηθοποιούς που παίζουν σε θέατρα σαν αυτό στο οποίο εμφανίζεται.

«Έχω πληγωθεί», εξομολογείται σε άλλο μέρος της συνέντευξης ο Χρήστος και αποκαλύπτει πως έχει περάσει περίοδο βαθιάς κατάθλιψης: «δεν έβρισκα νόημα σε τίποτα, κοιμόμουν πολλές ώρες, έτρωγα πολύ, ήμουν χωρίς χαρά... Όταν είμαι σε τέτοια φάση, μου κάνει πολύ καλό να γυμνάζομαι. Το ρίχνω στη γυμναστική και σηκώνομαι λίγο», λέει χαρακτηριστικά.



Εδώ και περίπου 10 χρόνια διατηρεί σχέση με την -επίσης ηθοποιό- Έμιλυ Κολιανδρή, με την οποία παντρεύτηκε το 2008. «Η συμβίωσή μου μαζί της με έχει κάνει άλλο άνθρωπο», λέει και παραδέχεται πως θέλει να γίνει πατέρας! «Βλέπω τους φίλους μου που έχουν γίνει γονείς και ζηλεύω», αναφέρει.

0 απόψεις:

Δημοσίευση σχολίου

Πες την άποψη σου....

Πες Τα!

Απλά εύκολα και ανώδυνα...
Όνομα: Το όνομα σου ή ότι άλλο θέλεις...
email/url: ΑΝ έχεις κάποιο ιστότοπο ή θέλεις να βάλεις το e-mail σου.
Μήνυμα: Γράψε ότι θες..
Για smilies πάτα το "εικονίδια" και επέλεξε τη φατσούλα που θες!!

All Time Favorites..

Blog Archive

Ψαχτήρι...

Birdi Birdi Blog Feed