Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010
Το παράπονό του για τον τρόπο που έφυγε από τον Παναθηναϊκό εξέφρασε ο Κριστόφ Βαζέχα, ο οποίος ξεκαθάρισε ότι δεν ήθελε να αποχωρήσει, όμως κανείς δεν του πρότεινε να μείνει.

«Έχω ένα πολύ μεγάλο παράπονο. Κάτι που δεν θέλω να κρύψω. Η αλήθεια είναι ότι εγώ δεν ήθελα να φύγω από τον Παναθηναϊκό. Αλλά και κανείς δεν μου πρότεινε να μείνω, έστω για λίγα παιχνίδια ακόμα. Είναι ψέμα ότι παραιτήθηκα μόνος μου. Ήθελα να παραμείνω στην ομάδα», ήταν τα λόγια του Κριστόφ Βαζέχα στον ραδιοφωνικό σταθμό ΕΡΑ σπορ.


Στη συνέχεια τόνισε πως ποτέ δεν βρέθηκε με τον Κώστα Αντωνίου και ότι κανείς δεν του μίλησε: «Κανείς δεν ασχολήθηκε μαζί μου. Κανείς δεν ήρθε να μου μιλήσει. Δεν ξέρω γιατί τελικά δεν έμεινα. Δεν νομίζω ότι αν έμενα έστω για έναν-δυο αγώνες ο Παναθηναϊκός θα πάθαινε ζημιά».

Ο 46χρονος χαρακτήρισε πολύ μεγάλο μέγεθος τον Παναθηναϊκό και πιστεύει πως αν βοηθήσουν όλοι η ομάδα θα βρει το δρόμο της και δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα. «Ο Παναθηναϊκός είναι πολύ μεγάλο μέγεθος στο ελληνικό ποδόσφαιρο και αν βοηθήσουν όλοι δεν νομίζω ότι θα υπάρχει κανένα πρόβλημα. Θα βρει τον δρόμο του».

Τέλος, ο Βαζέχα δεν έκρυψε πως το καλοκαίρι στην προετοιμασία της ομάδας έγιναν πολλά λάθη τα οποία πληρώνει τώρα ο Παναθηναϊκός: «Το καλοκαίρι σίγουρα έγιναν κάποια λάθη».

πηγή: newsbeast.gr

0 απόψεις:

Δημοσίευση σχολίου

Πες την άποψη σου....

Πες Τα!

Απλά εύκολα και ανώδυνα...
Όνομα: Το όνομα σου ή ότι άλλο θέλεις...
email/url: ΑΝ έχεις κάποιο ιστότοπο ή θέλεις να βάλεις το e-mail σου.
Μήνυμα: Γράψε ότι θες..
Για smilies πάτα το "εικονίδια" και επέλεξε τη φατσούλα που θες!!

All Time Favorites..

Blog Archive

Ψαχτήρι...

Birdi Birdi Blog Feed