Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Ενα από τα δυνατά χαρτιά του «Master Chef» αποκαλύπτεται στην «Espresso της Κυριακής». O λόγος για τον 29χρονο Γιάννη Μάργαρη, που μέχρι σήμερα έχει πορευτεί στο παιχνίδι εισπράττοντας θετικά σχόλια από τους τρεις κριτές του μαγειρικού διαγωνισμού.

Ο Ζακυνθινός διακρίνεται για το πείσμα, χρήσιμο όπλο -πέραν από τις κουτάλες του- για την επαγγελματική του πορεία. Από το νησί του βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη και από εκεί στην Αθήνα. Στόχος του είναι ένας: να κυνηγήσει το όνειρό του καθώς, όπως υποστηρίζει, «η ζωή μου είναι η κουζίνα».

- Πότε καταλάβατε πως ήρθε η ώρα να ασχοληθείτε με την κουζίνα;
Οχι πολύ νωρίς. Από δεκατριών ετών έχω ξεκινήσει να παλεύω, στο νησί μου, τη Ζάκυνθο. Η πρώτη μου δουλειά ήταν σερβιτόρος, ενώ από τα δεκαέξι μου ήμουν barman. Στα είκοσι επτά μου αποφάσισα πως πρέπει να ασχοληθώ με κάτι άλλο. Επέλεξα να σπουδάσω μαγειρική. Από το νησί μου βρέθηκα στη Θεσσαλονίκη και έμεινα εκεί για να κάνω τα σχέδιά μου πράξη.

- Μαγειρεύατε ως παιδί, παρακολουθούσατε τη μητέρα σας στην κουζίνα;
Μικρός δεν είχα ασχοληθεί καθόλου με την κουζίνα. Είχα τη μητέρα μου, που είναι μαγείρισσα. Εφτιαχνε καθημερινά πέντε με έξι φαγητά για τις ανάγκες της οικογένειας. Αλλο για μένα, άλλο για τις αδελφές μου και άλλο για τον μπαμπά μου. Απίστευτο κουράγιο είχε. Παράλληλα, πέρα από το κύριο πιάτο, υπήρχε δίπλα μας και η ατομική μας σαλάτα διαφορετική και αυτή ανάλογα με τα γούστα του κάθε μέλους της οικογένειας. Ο πατέρας μου από την άλλη είναι αγρότης. Καταλαβαίνετε λοιπόν πως είχαμε την τύχη να έχουμε στο σπίτι την καλύτερη πρώτη ύλη.

- Ποια είναι η συνταγή της μητέρας σας που πραγματικά ξεχωρίζει και προσπαθείτε να τη φτάσετε;
Το αυγολέμονό της είναι καταπληκτικό. Ακόμα και σήμερα προσππαθώ να το φτιάξω τόσο καλό όσο της μητέρας μου.

- Πώς αποφασίσατε να πάρετε μέρος στο «Master Chef»;
Η αδελφή μου με παρότρυνε. Μου έλεγε «θα πας, θα πας».

- Εχετε εργαστεί σαν μάγειρας;
Εχω εργαστεί σαν βοηθός μάγειρα. Πήγα, όπως σας είπα, είκοσι επτά ετών στη σχολή. Μέσα σε δύο χρόνια που έχουν περάσει από τότε είναι αδύνατον να έχω γίνει chef.

- Εχει προκύψει ένα θέμα. Κατά πόσο υπάρχουν στο παιχνίδι επαγγελματίες ή ερασιτέχνες chef; Τι έχετε να μας πείτε;
Το θέμα επικεντρώθηκε στον Ακη. Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Κανείς από τους παίκτες δεν είναι επαγγελματίας.

- Τι αποκομίσατε από το «Master Chef»;
Πολλά πράγματα. Μόνον η συνεργασία με αυτά τα μεγάλα ονόματα είναι για μένα σημαντικό κέρδος. Η εμπειρία είναι πραγματικά πολύτιμη.

- Από ποιον σεφ πιστεύετε πως έχετε αποκομίσει πολλά πράγματα και ποιος σας αγχώνει περισσότερο;
Είναι τρεις τελείως διαφορετικές προσωπικότητες. Από τον καθένα παίρνω και κάτι. Ο Λαζάρου ξέρω ότι είναι κορυφή στο ψάρι, ο Σκαρμούτσος γνωρίζει πολύ καλά την κρητική κουζίνα, ενώ ο Λουκάκος είναι στη διεθνή κουζίνα. Μέχρι στιγμής, αυτός που με αγχώνει είναι ο Λουκάκος. Κάνει αυστηρή κριτική, αλλά εμένα μου αρέσει γιατί με κάνει να γίνομαι καλύτερος.

- Ποια είναι η σχέση σου με τους υπόλοιπους διαγωνιζόμενους;
Δεν περίμενα ότι θα δεθώ έτσι με τα παιδιά. Ηταν αναπάντεχο. Είμαι πολύ κοντά με τον Γιάννη Αποστολάκη και τον Μιχάλη. Ο Μιχάλης είναι η ήρεμη δύναμη του παιχνιδιού. Με τον Ακη στην αρχή του παιχνιδιού δεν λέγαμε καν καλημέρα. Οσο περνούσε ο καιρός αναθεωρούσα και τώρα έχουμε καλές σχέσεις.

- Υπάρχουν ίντριγκες και κόντρες στο παιχνίδι;
Μόλις γίναμε επτά άτομα άλλαξε τελείως το πνεύμα του σπιτιού. Οι κόντρες ήταν πολλές, όταν στο σπίτι ήμασταν πολλοί. Τώρα, τα πράγματα είναι διαφορετικά

- Ποιος πιστεύετε ότι θα κερδίσει;
Πιστεύω πως θα κερδίσει μια ήρεμη δύναμη στο παιχνίδι, κάποιος που δεν τον περιμένουμε! Θα υπάρξει έκπληξη!

* Στην κοπέλα σας μαγειρεύετε;
Δεν έχω τώρα. Οταν ξεκίνησε το παιχνίδι, είχα, αλλά τώρα δεν έχω. Χώρισα για να πάω στο παιχνίδι.

- Αγαπάτε τόσο πολύ τη μαγειρική;
Ναι, όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα, η κουζίνα για μένα είναι η ζωή μου!

- Τα σχέδιά σας μετά το «Master Chef»;
Θέλω να εργαστώ σε ένα από τα γνωστά εστιατόρια και αργότερα, όταν μου δοθεί η ευκαιρία, να πάω στο εξωτερικό.


Κάθε ένας έχει το πιάτο του...

Ρωτήσαμε τον Γιάννη Μάργαρη τι γεύμα θα ετοίμαζε για κάποιους επώνυμους. Ιδού οι προτάσεις του:

Γρηγόρης Αρναούτογλου: «Φιλέτο μόσχου σε σος από πιπέρι (έχει πάρει κάποια κιλάκια τώρα και θέλει να τα χάσει!)».

Χρήστος Φερεντίνος: «Με έναν παραδοσιακό μουσακά πιστεύω πως θα τον ικανοποιούσα».

Τατιάνα Στεφανίδου: «Συκώτι πάπιας με σος από φρούτα του δάσους».

Ελένη Μενεγάκη: «Εχω καταλάβει ότι της αρέσει να δοκιμάζει καινούργια πράγματα, οπότε θα της κάνω χτένια και πουρέ από κουνουπίδι».


«Η Ευγενία είναι κυρία, με «Κ» κεφαλαίο»

- Ποια είναι η σχέση σας με την παρουσιάστρια του παιχνιδιού Ευγενία Μανωλίδου;
Να σου ομολογήσω πως για την Ευγενία Μανωλίδου, πριν την γνωρίσω από κοντά, δεν είχα και την καλύτερη άποψη. Οταν τη γνώρισα, έπαθα την πλάκα μου. Είναι ένας καταπληκτικός άνθρωπος, είναι μια κυρία με «Κ» κεφαλαίο.

- Πιάνουν τα χέρια της στη μαγειρική;
Είναι καλή. Μας έχει φέρει μια δυο φορές πράγματα που έχει φτιάξει σπίτι της και ήταν πολύ καλά. Οπως κάτι πιτάκια που είχαν γίνει ανάρπαστα και όλοι τής ζητούσαμε τη συνταγή. Αλλά κι εγώ της έχω φτιάξει «κουλουράκια βουτύρου» για το σπίτι.

Espressonews.gr

0 απόψεις:

Δημοσίευση σχολίου

Πες την άποψη σου....

Πες Τα!

Απλά εύκολα και ανώδυνα...
Όνομα: Το όνομα σου ή ότι άλλο θέλεις...
email/url: ΑΝ έχεις κάποιο ιστότοπο ή θέλεις να βάλεις το e-mail σου.
Μήνυμα: Γράψε ότι θες..
Για smilies πάτα το "εικονίδια" και επέλεξε τη φατσούλα που θες!!

All Time Favorites..

Blog Archive

Ψαχτήρι...

Birdi Birdi Blog Feed